Vai al contenuto principale della pagina

The irrational consumer : applying behavioural economics to your business strategy / / Enrico Trevisan



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Trevisan Enrico Visualizza persona
Titolo: The irrational consumer : applying behavioural economics to your business strategy / / Enrico Trevisan Visualizza cluster
Pubblicazione: London ; ; New York : , : Routledge, , 2016
Descrizione fisica: xi, 141 p. : ill
Disciplina: 658.4/012
Soggetto topico: Consumer behavior
Economics - Psychological aspects
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Note generali: "A Gower book"--cover.
"First published 2013 by Gower Publishing"--t.p. verso.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: 1. The loss of rationality -- 2. A passion for deals -- 3. The sense of possession -- 4. An embarrassment of riches -- 5. Sunk costs and re-emerging costs -- 6. Divide and rule -- 7. Money games -- 8. Ulysses, the sirens and the challenge of self control -- 9. Mind games.
Titolo autorizzato: The irrational consumer  Visualizza cluster
ISBN: 1-317-02695-0
1-315-55654-5
1-317-02694-2
1-4724-1345-8
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910463797003321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui