Vai al contenuto principale della pagina

Customer service management training 101 [[electronic resource] ] : quick and easy techniques that get great results / / Renée Evenson



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Evenson Renee <1951-> Visualizza persona
Titolo: Customer service management training 101 [[electronic resource] ] : quick and easy techniques that get great results / / Renée Evenson Visualizza cluster
Pubblicazione: New York, : American Management Association, c2012
Edizione: 1st ed.
Descrizione fisica: 1 online resource (306 p.)
Disciplina: 658.3/1245
Soggetto topico: Customer services - Management
Executives - Training of
Time management
Leadership
Communication in management
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Note generali: Includes index.
Nota di contenuto: Managing yourself -- Understanding your management style -- Developing your leadership qualities -- Planning and organizing for results -- Managing others -- Communicating up, down, across, in, and out -- Training for excellence.
Sommario/riassunto: Great customer service depends on great customer service MANAGEMENT.
Titolo autorizzato: Customer service management training 101  Visualizza cluster
ISBN: 1-283-31957-8
9786613319579
0-8144-1716-7
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910457738403321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui