Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Babcock Rebecca Day <1968-> |
Titolo: | Tell me how it reads : tutoring deaf and hearing students in the writing center / / Rebecca Day Babcock |
Pubblicazione: | Washington, District of Columbia : , : Gallaudet University Press, , 2012 |
©2012 | |
Descrizione fisica: | 1 online resource (208 pages) : illustrations, tables |
Disciplina: | 808.0420711 |
Soggetto topico: | English language - Rhetoric - Study and teaching (Higher) |
English language - Remedial teaching | |
Deaf - Education (Higher) | |
Tutors and tutoring | |
Writing centers | |
Note generali: | Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Nota di contenuto: | Introduction -- The research context -- Literacy work in the tutoring session -- How tutoring gets done -- Interpersonal factors -- Tutoring a deaf student in the writing center. |
Titolo autorizzato: | Tell me how it reads |
ISBN: | 1-56368-547-7 |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910788204603321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |