Vai al contenuto principale della pagina

Marketing for cultural organizations : new strategies for attracting and engaging audiences / / Bonita M. Kolb



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Kolb Bonita M. Visualizza persona
Titolo: Marketing for cultural organizations : new strategies for attracting and engaging audiences / / Bonita M. Kolb Visualizza cluster
Pubblicazione: New York, N.Y. : , : Routledge, , 2013
Edizione: Third edition.
Descrizione fisica: IX, 190 s
Disciplina: 658.8
Soggetto topico: Performing arts - Marketing
Museums - Marketing
Note generali: Revision of the author's Marketing cultural organisations.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references at the end of each chapters and index.
Nota di contenuto: 1. Cultural marketing challenges -- 2. From high art to popular culture -- 3. The new culture participant -- 4. Marketing and the environment -- 5. Consumer motivation and the purchase process -- 6. Consumer segmentation -- 7. Researching the consumer -- 8. The product and the venue -- 9. Pricing and funding as revenue sources -- 10. Promotion of the marketing message.
Titolo autorizzato: Marketing for cultural organizations  Visualizza cluster
ISBN: 0-415-62697-8
1-136-23952-9
0-203-10236-3
1-136-23953-7
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910779704003321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui