Vai al contenuto principale della pagina
Autore: |
Simon Donald L
![]() |
Titolo: |
Application of an optimal tuner selection approach for on-board self-tuning engine models [[electronic resource] /] / Donald L. Simon, Jeffrey B. Armstrong, Sanjay Garg
![]() |
Pubblicazione: | Cleveland, Ohio : , : National Aeronautics and Space Administration, Glenn Research Center, , [2012] |
Descrizione fisica: | 1 online resource (14 pages) : illustrations (some color) |
Soggetto topico: | Engine control |
Performance prediction | |
Engine design | |
Dynamic response | |
Feedback control | |
Kalman filters | |
Altri autori: |
ArmstrongJeffrey B
![]() ![]() |
Note generali: | Title from title screen (viewed on Oct. 2, 2012). |
"April 2012." | |
"Prepared for the Turbo Expo 2011 sponsored by the American Society of Mechanical Engineers (ASME) Vancouver, British Columbia, June 6-10, 2011." | |
"GT2011-46408." | |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references (page 14). |
Titolo autorizzato: | Application of an optimal tuner selection approach for on-board self-tuning engine models ![]() |
Formato: | Materiale a stampa ![]() |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910702008003321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |