Vai al contenuto principale della pagina

Choice-based conjoint analysis : models and designs / / Damaraju Raghavarao, James B. Wiley, Pallavi Chitturi



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Raghavarao Damaraju Visualizza persona
Titolo: Choice-based conjoint analysis : models and designs / / Damaraju Raghavarao, James B. Wiley, Pallavi Chitturi Visualizza cluster
Pubblicazione: Boca Raton : , : CRC Press, Taylor & Francis, , 2011
Descrizione fisica: 1 online resource (194 p.)
Disciplina: 658.8/343
Soggetto topico: Conjoint analysis (Marketing)
Consumers' preferences
Altri autori: WileyJames B  
ChitturiPallavi  
Note generali: A Chapman & Hall book.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references (p. 171-176) and index.
Nota di contenuto: Front cover; Contents; Preface; About the Authors; Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Some Statistical Concepts; Chapter 3: Generic Designs; Chapter 4: Designs with Ordered Attributes; Chapter 5: Reducing Choice Set Sizes; Chapter 6: Availability (Cross-Effects) Designs; Chapter 7: Sequential Methods; Chapter 8: Mixture Designs; References; Index; Back cover
Sommario/riassunto: Disseminating information from researchers in various fields, this compilation presents the research themes, methods, and findings, making it a significant reference for design researchers and design practitioners interested in furthering understanding of design activity in real-world settings.
Titolo autorizzato: Choice-based conjoint analysis  Visualizza cluster
ISBN: 0-429-13228-X
1-4200-9997-3
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910785004403321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui