Vai al contenuto principale della pagina

Broadcast pharmaceutical advertising in the United States : primetime pill pushers / / Janelle Applequist, Ph.D



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Applequist Janelle Visualizza persona
Titolo: Broadcast pharmaceutical advertising in the United States : primetime pill pushers / / Janelle Applequist, Ph.D Visualizza cluster
Pubblicazione: Lanham, Maryland : , : Lexington Books, , 2016
©2016
Descrizione fisica: 1 online resource (169 pages) : illustrations, tables
Disciplina: 659.1961519
Soggetto topico: Advertising - Drugs
Soggetto geografico: United States
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: The nature of the pharmaceutical advertising industry : direct-to-consumer advertising in the United States -- Theoretical foundations : toward an analysis of DTCA -- Analyses of DTCA on primetime television -- DTC advertisements : a triangulated approach -- The commercial elements of constructing a drug : a textual analysis of a Yaz advertisement -- Looking forward.
Titolo autorizzato: Broadcast pharmaceutical advertising in the United States  Visualizza cluster
ISBN: 1-4985-3952-1
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910806952603321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui