Vai al contenuto principale della pagina

Rethinking public relations : the spin and the substance / / Kevin Moloney



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Moloney Kevin <1943, > Visualizza persona
Titolo: Rethinking public relations : the spin and the substance / / Kevin Moloney Visualizza cluster
Pubblicazione: London ; ; New York : , : Routledge, , 2000
Descrizione fisica: 1 online resource (ix, 196 pages)
Disciplina: 659.2
Soggetto topico: Public relations
Mass media and business
Classificazione: 05.31
Note generali: Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references.
Nota di contenuto: 1. 'It's a PR job' : the argument in overview -- 2. The PR industry from top to bottom -- 3. Profession of the decade : part one : why so pervasive? -- 4. Profession of the decade : part two : why so insistent? PR links to external and internal media and persuasion -- 5. The balance sheet -- 6. PR as manipulation and propaganda -- 7. Communicative equality and markets -- 8. PR, electoral politics and lobbying -- 9. PR, journalism and the media -- 10. Inside PR -- 11. A beneficial PR.
Titolo autorizzato: Rethinking public relations  Visualizza cluster
ISBN: 1-134-60358-4
1-280-31773-6
0-203-46250-5
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910679784803321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Serie: Routledge advances in management and business studies ; ; 13.