Vai al contenuto principale della pagina

Creating collaborative advantage [[electronic resource] /] / [edited by] Chris Huxham



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: Creating collaborative advantage [[electronic resource] /] / [edited by] Chris Huxham Visualizza cluster
Pubblicazione: London, : SAGE, 1996
Descrizione fisica: 1 online resource (200 p.)
Disciplina: 658.16
Soggetto topico: Organization
Competition (Psychology)
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Altri autori: HuxhamChris  
Note generali: Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: pt. 1. Introduction -- pt. 2. Rationales and contexts for collaboration -- pt. 3. Collaboration in practice : key issues -- pt. 4. Intervention processes for collaboration -- pt. 5. Closure.
Sommario/riassunto: This book brings together contributors with a high level of relevant experience to provide a theoretical and practical basis for understanding the nature and implications of inter-organizational collaboration.
Titolo autorizzato: Creating collaborative advantage  Visualizza cluster
ISBN: 1-85702-279-3
0-8039-7499-X
1-282-55914-1
9786612559143
0-85702-279-2
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910456858903321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui