Vai al contenuto principale della pagina

Catalyzing Change in High School Mathematics : Initiating Critical Conversations



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Graham Karen Visualizza persona
Titolo: Catalyzing Change in High School Mathematics : Initiating Critical Conversations Visualizza cluster
Pubblicazione: Reston, VA : , : National Council of Teachers of Mathematics, , 2018
©2018
Descrizione fisica: 1 online resource (124 pages)
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Altri autori: BurrillGail  
CurtisJennifer  
Sommario/riassunto: Catalyzing Change in High School Mathematics: Initiating Critical Conversations identifies and addresses critical challenges in high school mathematics to ensure that each and every student has the mathematical experiences necessary for his or her future personal and professional success.
Altri titoli varianti: Catalyzing Change in High School Mathematics
Titolo autorizzato: Catalyzing Change in High School Mathematics  Visualizza cluster
ISBN: 1-68054-015-7
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910480355803321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Serie: Catalyzing Change Ser.