Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | K-12 Committee on Science Education |
Titolo: | Global Perspectives for Local Action [[electronic resource] ] : Using TIMSS to Improve U.S. Mathematics and Science Education, Professional Development Guide |
Pubblicazione: | Washington, : National Academies Press, 1999 |
Descrizione fisica: | 1 online resource (456 p.) |
Disciplina: | 510.71073 |
Soggetto topico: | Electronic books. -- local |
Mathematics -- Study and teaching -- United States | |
Science -- Study and teaching -- United States | |
Third International Mathematics and Science Study | |
Altri autori: | BoardMathematical Sciences Education CouncilNational Research |
Note generali: | Description based upon print version of record. |
Nota di contenuto: | ""Front Matter""; ""Reviewers""; ""Contents""; ""Preface""; ""Introduction""; ""Module 1: Framing the Dialogue""; ""Module 2: Exploring Curriculum, Instruction, and School Support Systems""; ""Module 3: Global Perspectives for Local Action Planning""; ""Resources"" |
Titolo autorizzato: | Global Perspectives for Local Action |
ISBN: | 0-309-18398-7 |
1-282-08382-1 | |
9786612083822 | |
0-309-51420-7 | |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910778742903321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |