Vai al contenuto principale della pagina

Re-imagining comparative education : postfoundational ideas and applications for critical times / / edited by Peter Ninnes and Sonia Mehta



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: Re-imagining comparative education : postfoundational ideas and applications for critical times / / edited by Peter Ninnes and Sonia Mehta Visualizza cluster
Pubblicazione: New York ; ; London, : RoutledgeFalmer, 2004
Edizione: 1st ed.
Descrizione fisica: 1 online resource (303 p.)
Disciplina: 370/.9
Soggetto topico: Comparative education
Postmodernism and education
Altri autori: NinnesPeter <1960->  
MehtaSonia <1966->  
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: Title; Copyright; Contents
Sommario/riassunto: The original essays included here, by up and coming scholars in the field, illustrate the potential and diversity of post-foundational ideas as applied to comparative education concerns.
Titolo autorizzato: Re-imagining comparative education  Visualizza cluster
ISBN: 1-135-93514-9
0-203-47148-2
1-135-93515-7
1-280-17473-0
0-203-46351-X
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910823045003321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Serie: Reference books in international education.