Vai al contenuto principale della pagina
Titolo: | Re-imagining comparative education : postfoundational ideas and applications for critical times / / edited by Peter Ninnes and Sonia Mehta |
Pubblicazione: | New York ; ; London, : RoutledgeFalmer, 2004 |
Edizione: | 1st ed. |
Descrizione fisica: | 1 online resource (303 p.) |
Disciplina: | 370/.9 |
Soggetto topico: | Comparative education |
Postmodernism and education | |
Altri autori: | NinnesPeter <1960-> MehtaSonia <1966-> |
Note generali: | Description based upon print version of record. |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Nota di contenuto: | Title; Copyright; Contents |
Sommario/riassunto: | The original essays included here, by up and coming scholars in the field, illustrate the potential and diversity of post-foundational ideas as applied to comparative education concerns. |
Titolo autorizzato: | Re-imagining comparative education |
ISBN: | 1-135-93514-9 |
0-203-47148-2 | |
1-135-93515-7 | |
1-280-17473-0 | |
0-203-46351-X | |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910823045003321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |