Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Gibson Camille <1971-> |
Titolo: | Being real : the student-teacher relationship and African-American male delinquency / / Camille Gibson |
Pubblicazione: | New York, : LFB Scholarly, 2002 |
Descrizione fisica: | 1 online resource (341 p.) |
Disciplina: | 373.1829/96/073 |
Soggetto topico: | African American teenage boys - Education (Secondary) - New York (State) - New York |
Teacher-student relationships - New York (State) - New York | |
African American juvenile delinquents | |
Note generali: | Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Nota di contenuto: | Cause for concern -- What we know -- A researcher investigates -- The social, political, and economic contexts -- The school players -- Student-teacher interactions -- Student outcomes -- What's to be done. |
Titolo autorizzato: | Being real |
ISBN: | 1-280-36124-7 |
9786610361243 | |
1-59332-032-9 | |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910815737903321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |