Vai al contenuto principale della pagina

Music 4.1 : a survival guide for making music in the Internet age / / Bobby Owsinski



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Owsinski Bobby Visualizza persona
Titolo: Music 4.1 : a survival guide for making music in the Internet age / / Bobby Owsinski Visualizza cluster
Pubblicazione: Hal Leonard
Disciplina: 780.68/8
Soggetto topico: Music trade - Technological innovations
Music and the Internet
Internet marketing
Nota di contenuto: The life stages of the music industry -- How the music world has changed -- The new music industry -- The new masters of the domain -- The new marketing : part 1 -- The new marketing : part 2 -- Marketing with social media -- Social media management -- Making money in today's music world -- The new distribution -- The new publishing paradigm -- When music is your product -- Monetizing video views -- The music 4.1 rules for survival -- Living in music 4.1.
Titolo autorizzato: Music 4.1  Visualizza cluster
ISBN: 1-4950-6366-6
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910809863203321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui