Vai al contenuto principale della pagina
| Autore: |
Babcock Rebecca Day <1968->
|
| Titolo: |
Tell me how it reads : tutoring deaf and hearing students in the writing center / / Rebecca Day Babcock
|
| Pubblicazione: | Washington, District of Columbia : , : Gallaudet University Press, , 2012 |
| ©2012 | |
| Descrizione fisica: | 1 online resource (208 pages) : illustrations, tables |
| Disciplina: | 808.0420711 |
| Soggetto topico: | English language - Rhetoric - Study and teaching (Higher) |
| English language - Remedial teaching | |
| Deaf - Education (Higher) | |
| Tutors and tutoring | |
| Writing centers | |
| Soggetto genere / forma: | Electronic books. |
| Note generali: | Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph |
| Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
| Nota di contenuto: | Introduction -- The research context -- Literacy work in the tutoring session -- How tutoring gets done -- Interpersonal factors -- Tutoring a deaf student in the writing center. |
| Titolo autorizzato: | Tell me how it reads ![]() |
| ISBN: | 1-56368-547-7 |
| Formato: | Materiale a stampa |
| Livello bibliografico | Monografia |
| Lingua di pubblicazione: | Inglese |
| Record Nr.: | 9910463567603321 |
| Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
| Opac: | Controlla la disponibilità qui |