Vai al contenuto principale della pagina

Uganda [[electronic resource] ] : women in culture, business, & travel / / World Trade Press



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: Uganda [[electronic resource] ] : women in culture, business, & travel / / World Trade Press Visualizza cluster
Pubblicazione: Petaluma, Calif., : World Trade Press, c1993-2010 [2010]
Edizione: 2nd ed.
Descrizione fisica: 1 online resource (7 p.)
Disciplina: 301.2
Soggetto topico: Women - Uganda
Women travelers - Uganda
Businesswomen - Uganda
Note generali: Cover title.
Sommario/riassunto: Women often occupy different roles in a foreign culture. Avoid offensive assumptions and behavior by understanding the position of women in Ugandan society: their legal rights; access to education and health care; workforce participation; and their dating, marriage, and family life.
Titolo autorizzato: UGANDA  Visualizza cluster
ISBN: 1-60780-273-2
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910813449503321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui