Vai al contenuto principale della pagina
Titolo: | Transparent design in higher education teaching and leadership : a guide to implementing the transparency framework institution-wide to improve learning and retention / / edited by Mary-Ann Winkelmes, Allison Boye, and Suzanne Tapp ; foreword by Peter Felten and Ashley Finley |
Pubblicazione: | Sterling, Virginia : , : Stylus, , [2019] |
©2019 | |
Descrizione fisica: | 1 online resource (254 pages) |
Disciplina: | 378.125 |
Soggetto topico: | Education, Higher - Aims and objectives - United States |
Teacher-student relationships - United States | |
College teaching - United States | |
Persona (resp. second.): | FinleyAshley |
FeltenPeter | |
TappSuzanne <1966-> | |
BoyeAllison <1977-> | |
WinkelmesMary-Ann <1964-> | |
Note generali: | Includes index. |
Titolo autorizzato: | Transparent design in higher education teaching and leadership |
ISBN: | 1-00-344839-9 |
1-000-97324-7 | |
1-003-44839-9 | |
1-62036-824-2 | |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910811205003321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |