Vai al contenuto principale della pagina

Most taxpayers whose identities have been stolen to commit refund fraud do not receive quality customer service



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: Most taxpayers whose identities have been stolen to commit refund fraud do not receive quality customer service Visualizza cluster
Pubblicazione: Washington, D.C. : , : Treasury Inspector General for Tax Administration, , 2012
Descrizione fisica: 1 online resource (40 pages) : illustrations
Soggetto topico: Tax refunds - United States
Identity theft - United States
Tax returns - Corrupt practices - United States - Prevention
Fraud - United States - Prevention
Note generali: "May 3, 2012."
"Reference number: 2012-40-050."
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references.
Titolo autorizzato: Most taxpayers whose identities have been stolen to commit refund fraud do not receive quality customer service  Visualizza cluster
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910707088103321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui