Vai al contenuto principale della pagina
| Autore: |
Groeber Joan F.
|
| Titolo: |
More than 100 tools for developing literacy / / Joan F. Groeber
|
| Pubblicazione: | Thousand Oaks, California : , : Corwin Press, , 2008 |
| Edizione: | 2nd ed. |
| Descrizione fisica: | 1 online resource (193 p.) |
| Disciplina: | 420.71 |
| Soggetto topico: | Reading games |
| Language arts | |
| Thought and thinking - Study and teaching | |
| Activity programs in education | |
| Literacy | |
| Altri autori: | GroeberJoan F |
| Note generali: | Rev. ed. of: More than 100 tools for literacy in today's classroom. 1999. |
| Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references (pages 175) and index. |
| Nota di contenuto: | Prereading exercises -- Exploring fiction -- Exploring nonfiction -- Reader's response -- Note taking strategies for students -- Exploring research and resources -- Improving studying and testing taking skills. |
| Sommario/riassunto: | Teachers across grade levels will find more than 100 practical tools for sharpening students' reading comprehension. |
| Titolo autorizzato: | More than 100 tools for developing literacy ![]() |
| ISBN: | 1-4522-8060-6 |
| 1-4522-0661-9 | |
| 1-4416-5402-X | |
| Formato: | Materiale a stampa |
| Livello bibliografico | Monografia |
| Lingua di pubblicazione: | Inglese |
| Record Nr.: | 9910807200303321 |
| Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
| Opac: | Controlla la disponibilità qui |