Vai al contenuto principale della pagina

Measuring customer service effectiveness / / Sarah Cook



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Cook Sarah <1955-, > Visualizza persona
Titolo: Measuring customer service effectiveness / / Sarah Cook Visualizza cluster
Pubblicazione: London : , : Routledge, , 2016
Descrizione fisica: 1 online resource (162 pages) : illustrations
Disciplina: 658.8/12
Soggetto topico: Customer services - Quality control
Customer services - Evaluation
Customer services - Management
Note generali: "A Gower Book"--cover.
First published 2004 by Gower Publishing.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: 1. The business case for measurement -- 2. Preparating to measure customer service -- 3. Qualitative customer service measurement methods -- 4. Quantitative research methods -- 5. Measuring internal service quality -- 6. Benchmarking -- 7. Analysing and communicating the results -- 8. Acting on results.
Titolo autorizzato: Measuring customer service effectiveness  Visualizza cluster
ISBN: 1-315-24942-1
1-351-91900-8
1-351-91901-6
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910807823203321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui