Instruction and technology : designs for everyday learning / / Brad Mehlenbacher |
Autore | Mehlenbacher Brad |
Pubbl/distr/stampa | Cambridge, Massachusetts : , : MIT Press, , c2010 |
Descrizione fisica | 1 online resource (515 p.) |
Disciplina | 371.33/4 |
Soggetto topico |
Education - Computer network resources
Internet in education |
Soggetto genere / forma | Electronic books. |
ISBN |
1-282-89926-0
9786612899263 0-262-28963-6 |
Formato | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione | eng |
Record Nr. | UNINA-9910458492203321 |
Mehlenbacher Brad | ||
Cambridge, Massachusetts : , : MIT Press, , c2010 | ||
Materiale a stampa | ||
Lo trovi qui: Univ. Federico II | ||
|
Instruction and technology : designs for everyday learning / / Brad Mehlenbacher |
Autore | Mehlenbacher Brad |
Pubbl/distr/stampa | Cambridge, Mass., : MIT Press, ©2010 |
Descrizione fisica | 1 online resource (515 p.) |
Disciplina | 371.33/4 |
Soggetto topico | Education - Computer network resources |
Soggetto non controllato |
EDUCATION/Digital Media & Learning
DIGITAL HUMANITIES & NEW MEDIA/General DESIGN/Interactive Design |
ISBN |
1-282-89926-0
9786612899263 0-262-28963-6 |
Formato | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione | eng |
Record Nr. | UNINA-9910791681503321 |
Mehlenbacher Brad | ||
Cambridge, Mass., : MIT Press, ©2010 | ||
Materiale a stampa | ||
Lo trovi qui: Univ. Federico II | ||
|
Instruction and technology : designs for everyday learning / / Brad Mehlenbacher |
Autore | Mehlenbacher Brad |
Edizione | [1st ed.] |
Pubbl/distr/stampa | Cambridge, Mass., : MIT Press, c2010 |
Descrizione fisica | 1 online resource (515 p.) |
Disciplina | 371.33/4 |
Soggetto topico |
Education - Computer network resources
Internet in education |
ISBN |
1-282-89926-0
9786612899263 0-262-28963-6 |
Formato | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione | eng |
Nota di contenuto | Intro -- Contents -- Preface -- Introduction -- 1 Everyday Learning -- 2 Learning Worlds -- 3 Research Conversations -- 4 Models of Instruction and Learning with Technology -- 5 Designs for Learning -- 6 A Framework for Everyday Instructional Situations -- 7 Futures for Instruction and Learning with Technology -- Appendix -- Notes -- References -- Author Index -- Subject Index. |
Record Nr. | UNINA-9910812103403321 |
Mehlenbacher Brad | ||
Cambridge, Mass., : MIT Press, c2010 | ||
Materiale a stampa | ||
Lo trovi qui: Univ. Federico II | ||
|
Proceedings of the 14th annual International Conference on Systems Documentation : marshaling new technological forces: building a corporate, academic, and user-oriented triangle |
Autore | Mehlenbacher Brad |
Pubbl/distr/stampa | [Place of publication not identified], : ACM, 1996 |
Descrizione fisica | 1 online resource (284 pages) |
Collana | ACM Conferences |
Soggetto topico |
Engineering & Applied Sciences
Computer Science |
Formato | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione | eng |
Altri titoli varianti | SIGDOC '96 14th annual Conference on Systems Documentation, Research Triangle, North Carolina, USA - October 19 - 22, 1996 |
Record Nr. | UNINA-9910376079303321 |
Mehlenbacher Brad | ||
[Place of publication not identified], : ACM, 1996 | ||
Materiale a stampa | ||
Lo trovi qui: Univ. Federico II | ||
|
Proceedings of the 27th Acm International Conference on Design of Communication |
Autore | Mehlenbacher Brad |
Pubbl/distr/stampa | [Place of publication not identified], : Association for Computing Machinery, 2009 |
Descrizione fisica | 1 online resource (328 p.;) |
Collana | ACM Conferences |
Soggetto topico | Information Technology - Computer Science (Hardware & Networks) |
Formato | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione | eng |
Altri titoli varianti | SIGDOC '09 |
Record Nr. | UNINA-9910375796003321 |
Mehlenbacher Brad | ||
[Place of publication not identified], : Association for Computing Machinery, 2009 | ||
Materiale a stampa | ||
Lo trovi qui: Univ. Federico II | ||
|