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The copywriting sourcebook [[electronic resource] ] : how to write better copy, faster : for everything from ads to websites / / Andy Maslen
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Autore Maslen Andy
Pubbl/distr/stampa London, : Marshall Cavendish Business, 2010
Descrizione fisica 1 online resource (315 p.)
Disciplina 659.132
659.1322
Soggetto topico Advertising copy
Marketing
Soggetto genere / forma Electronic books.
ISBN 981-4312-13-4
Formato Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione eng
Nota di contenuto Cover; Title; Copyright; Contents; Acknowledgements; Introduction; 1. Headline; 2. Sales letter; 3. Case study; 4. Press release; 5. Product brochure; 6. Press ad; 7. Presentation; 8. E-zine; 9. Corporate brochure; 10. Email; 11. Adword; 12. Article; 13. Web page; 14. Endpiece; Glossary; Index
Record Nr. UNINA-9910459295403321
Maslen Andy  
London, : Marshall Cavendish Business, 2010
Materiale a stampa
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
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Autore Maslen Andy
Pubbl/distr/stampa London, : Marshall Cavendish Business, 2010
Descrizione fisica 1 online resource (315 p.)
Disciplina 659.132
659.1322
Soggetto topico Advertising copy
Marketing
ISBN 981-4312-13-4
Formato Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione eng
Nota di contenuto Cover; Title; Copyright; Contents; Acknowledgements; Introduction; 1. Headline; 2. Sales letter; 3. Case study; 4. Press release; 5. Product brochure; 6. Press ad; 7. Presentation; 8. E-zine; 9. Corporate brochure; 10. Email; 11. Adword; 12. Article; 13. Web page; 14. Endpiece; Glossary; Index
Record Nr. UNINA-9910792333703321
Maslen Andy  
London, : Marshall Cavendish Business, 2010
Materiale a stampa
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
The copywriting sourcebook : how to write better copy, faster : for everything from ads to websites / / Andy Maslen
The copywriting sourcebook : how to write better copy, faster : for everything from ads to websites / / Andy Maslen
Autore Maslen Andy
Edizione [1st ed.]
Pubbl/distr/stampa London, : Marshall Cavendish Business, 2010
Descrizione fisica 1 online resource (315 p.)
Disciplina 659.132
659.1322
Soggetto topico Advertising copy
Marketing
ISBN 981-4312-13-4
Formato Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione eng
Nota di contenuto Cover; Title; Copyright; Contents; Acknowledgements; Introduction; 1. Headline; 2. Sales letter; 3. Case study; 4. Press release; 5. Product brochure; 6. Press ad; 7. Presentation; 8. E-zine; 9. Corporate brochure; 10. Email; 11. Adword; 12. Article; 13. Web page; 14. Endpiece; Glossary; Index
Record Nr. UNINA-9910819413003321
Maslen Andy  
London, : Marshall Cavendish Business, 2010
Materiale a stampa
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Write to sell [[electronic resource] ] : the ultimate guide to great copywriting / / Andy Maslen
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Autore Maslen Andy
Edizione [New ed.]
Pubbl/distr/stampa London, : Marshall Cavendish, 2009
Descrizione fisica 1 online resource (193 p.)
Disciplina 658.453
Soggetto topico Advertising copy
Business writing
ISBN 1-904879-99-3
981-4312-67-3
Formato Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione eng
Nota di contenuto section 1. It's not about you -- section 2. What do you mean, you don't have a plan? -- section 3. What works? and what doesn't? -- section 4. OK, start writing -- section 5. Dressed to impress? -- section 6. What now?
Record Nr. UNISA-996339085403316
Maslen Andy  
London, : Marshall Cavendish, 2009
Materiale a stampa
Lo trovi qui: Univ. di Salerno
Opac: Controlla la disponibilità qui