top

  Info

  • Utilizzare la checkbox di selezione a fianco di ciascun documento per attivare le funzionalità di stampa, invio email, download nei formati disponibili del (i) record.

  Info

  • Utilizzare questo link per rimuovere la selezione effettuata.
Kids on YouTube : technical identities and digital literacies / / Patricia G. Lange
Kids on YouTube : technical identities and digital literacies / / Patricia G. Lange
Autore Lange Patricia G.
Pubbl/distr/stampa London ; ; New York : , : Routledge, , 2016
Descrizione fisica 1 online resource (273 p.)
Disciplina 004.67/8083
Soggetto topico Internet and children
Internet - Social aspects
Soggetto genere / forma Electronic books.
ISBN 1-315-42572-6
1-315-42573-4
1-61132-937-X
Formato Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione eng
Nota di contenuto Contents; Acknowledgments; Chapter 1 - Introduction: Ways with Video; Chapter 2 - Video-Mediated Friendships: Specialization and Relational Expertise; Chapter 3 - Girl Geeking Out on Youtube; Chapter 4 - Mediated Civic Engagement; Chapter 5 - Video-Mediated Lifestyles; Chapter 6 - Representational Ideologies; Chapter 7 - On Being Self-Taught; Chapter 8 - Conclusion; Appendix - Studying YouTube: An Ethographic Approach; References; Index; About The Author
Record Nr. UNINA-9910463745003321
Lange Patricia G.  
London ; ; New York : , : Routledge, , 2016
Materiale a stampa
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Kids on YouTube : technical identities and digital literacies / / Patricia G. Lange
Kids on YouTube : technical identities and digital literacies / / Patricia G. Lange
Autore Lange Patricia G.
Pubbl/distr/stampa London ; ; New York : , : Routledge, , 2016
Descrizione fisica 1 online resource (273 p.)
Disciplina 004.67/8083
Soggetto topico Internet and children
Internet - Social aspects
ISBN 1-315-42571-8
1-315-42572-6
1-315-42573-4
1-61132-937-X
Classificazione SOC052000COM079000EDU021000
Formato Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione eng
Nota di contenuto Contents; Acknowledgments; Chapter 1 - Introduction: Ways with Video; Chapter 2 - Video-Mediated Friendships: Specialization and Relational Expertise; Chapter 3 - Girl Geeking Out on Youtube; Chapter 4 - Mediated Civic Engagement; Chapter 5 - Video-Mediated Lifestyles; Chapter 6 - Representational Ideologies; Chapter 7 - On Being Self-Taught; Chapter 8 - Conclusion; Appendix - Studying YouTube: An Ethographic Approach; References; Index; About The Author
Record Nr. UNINA-9910787990003321
Lange Patricia G.  
London ; ; New York : , : Routledge, , 2016
Materiale a stampa
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Thanks for watching : an anthropological study of video sharing on YouTube / / Patricia G. Lange
Thanks for watching : an anthropological study of video sharing on YouTube / / Patricia G. Lange
Autore Lange Patricia G.
Pubbl/distr/stampa United States, : University Press of Colorado, 2019
Descrizione fisica 1 online resource (363 pages)
Disciplina 302.30285
Soggetto topico Online social networks - Social aspects
Internet videos - Social aspects
Mass media and anthropology
Mass media and culture
Social & cultural anthropology, ethnography
Soggetto non controllato Anthropology
ISBN 1-60732-948-4
9781607329558
Formato Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione eng
Nota di contenuto YouTube initiation : participating through a camera -- Growing closer : sharing time and space -- Synching up through reciprocity -- What defines a community? -- Portals to the posthuman -- Living with arrhythmia : prospects for renewal.
Record Nr. UNINA-9910372814503321
Lange Patricia G.  
United States, : University Press of Colorado, 2019
Materiale a stampa
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui