Increasing persistence [[electronic resource] ] : research-based strategies for college student success / / Wesley R. Habley, Jennifer L. Bloom, Steve Robbins |
Autore | Habley Wesley R |
Edizione | [1st ed.] |
Pubbl/distr/stampa | San Francisco, : Jossey-Bass, 2012 |
Descrizione fisica | 1 online resource (513 p.) |
Disciplina | 378.1/69130973 |
Altri autori (Persone) |
BloomJennifer L
RobbinsSteven B |
Soggetto topico | College dropouts - United States - Prevention |
Soggetto genere / forma | Electronic books. |
ISBN |
1-118-23484-7
1-280-87268-3 9786613713995 1-118-22108-7 |
Classificazione | EDU015000 |
Formato | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione | eng |
Nota di contenuto | section 1. What do we know about retention and persistence to degree? -- section 2. The case for intensified campus efforts -- section 3. Core components of student success -- section 4. Proven student success practices -- section 5. Making student success a priority. |
Record Nr. | UNINA-9910462386403321 |
Habley Wesley R | ||
San Francisco, : Jossey-Bass, 2012 | ||
Materiale a stampa | ||
Lo trovi qui: Univ. Federico II | ||
|
Increasing persistence [[electronic resource] ] : research-based strategies for college student success / / Wesley R. Habley, Jennifer L. Bloom, Steve Robbins |
Autore | Habley Wesley R |
Edizione | [1st ed.] |
Pubbl/distr/stampa | San Francisco, : Jossey-Bass, 2012 |
Descrizione fisica | 1 online resource (513 p.) |
Disciplina | 378.1/69130973 |
Altri autori (Persone) |
BloomJennifer L
RobbinsSteven B |
Soggetto topico | College dropouts - United States - Prevention |
ISBN |
1-118-23484-7
1-280-87268-3 9786613713995 1-118-22108-7 |
Classificazione | EDU015000 |
Formato | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione | eng |
Nota di contenuto | section 1. What do we know about retention and persistence to degree? -- section 2. The case for intensified campus efforts -- section 3. Core components of student success -- section 4. Proven student success practices -- section 5. Making student success a priority. |
Record Nr. | UNINA-9910790354703321 |
Habley Wesley R | ||
San Francisco, : Jossey-Bass, 2012 | ||
Materiale a stampa | ||
Lo trovi qui: Univ. Federico II | ||
|
Increasing persistence : research-based strategies for college student success / / Wesley R. Habley, Jennifer L. Bloom, Steve Robbins |
Autore | Habley Wesley R |
Edizione | [1st ed.] |
Pubbl/distr/stampa | San Francisco, : Jossey-Bass, 2012 |
Descrizione fisica | 1 online resource (513 p.) |
Disciplina | 378.1/69130973 |
Altri autori (Persone) |
BloomJennifer L
RobbinsSteven B |
Soggetto topico | College dropouts - United States - Prevention |
ISBN |
1-118-23484-7
1-280-87268-3 9786613713995 1-118-22108-7 |
Classificazione | EDU015000 |
Formato | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione | eng |
Nota di contenuto | section 1. What do we know about retention and persistence to degree? -- section 2. The case for intensified campus efforts -- section 3. Core components of student success -- section 4. Proven student success practices -- section 5. Making student success a priority. |
Record Nr. | UNINA-9910815144703321 |
Habley Wesley R | ||
San Francisco, : Jossey-Bass, 2012 | ||
Materiale a stampa | ||
Lo trovi qui: Univ. Federico II | ||
|