Vai al contenuto principale della pagina

Mobile social marketing in libraries / / Samantha C. Helmick



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Helmick Samantha C. <1985-> Visualizza persona
Titolo: Mobile social marketing in libraries / / Samantha C. Helmick Visualizza cluster
Pubblicazione: Lanham [Maryland] : , : Rowman & Littlefield, , [2015]
©2015
Descrizione fisica: 1 online resource (127 p.)
Disciplina: 302.30285
Soggetto topico: Libraries - Marketing
Online social networks - Library applications
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: An introduction to mobile social marketing -- Getting started with mobile social marketing -- Tools and applications -- Library examples and case studies -- Step-by-step library projects for mobile social marketing -- Tips and tricks -- Future trends.
Sommario/riassunto: Learn how to encourage library patrons to create their own content and tag it with the library's location. Mobile Social Marketing in Libraries walks you through the process of planning, creating, and sharing mobile social marketing content for your library.
Titolo autorizzato: Mobile social marketing in libraries  Visualizza cluster
ISBN: 1-4422-4382-1
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910827370103321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Serie: Library technology essentials ; ; no. 9.