Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Groeber Joan F. |
Titolo: | More than 100 tools for developing literacy / / Joan F. Groeber |
Pubblicazione: | Thousand Oaks, California : , : Corwin Press, , 2008 |
Edizione: | 2nd ed. |
Descrizione fisica: | 1 online resource (193 p.) |
Disciplina: | 420.71 |
Soggetto topico: | Reading games |
Language arts | |
Thought and thinking - Study and teaching | |
Activity programs in education | |
Literacy | |
Altri autori: | GroeberJoan F |
Note generali: | Rev. ed. of: More than 100 tools for literacy in today's classroom. 1999. |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references (pages 175) and index. |
Nota di contenuto: | Prereading exercises -- Exploring fiction -- Exploring nonfiction -- Reader's response -- Note taking strategies for students -- Exploring research and resources -- Improving studying and testing taking skills. |
Sommario/riassunto: | Teachers across grade levels will find more than 100 practical tools for sharpening students' reading comprehension. |
Titolo autorizzato: | More than 100 tools for developing literacy |
ISBN: | 1-4522-8060-6 |
1-4522-0661-9 | |
1-4416-5402-X | |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910791234203321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |