Vai al contenuto principale della pagina

The fundamentals of fashion management [[electronic resource]] / Susan Dillon



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Dillon Susan Visualizza persona
Titolo: The fundamentals of fashion management [[electronic resource]] / Susan Dillon Visualizza cluster
Pubblicazione: New York, : Bloomsbury, 2017
Edizione: 2nd ed.
Descrizione fisica: vii, 192p. ; : ill. (chiefly col)
Disciplina: 746.9/2068
Soggetto topico: Clothing trade - Management
Fashion merchandising
Fashion merchandising - Study and teaching
Fashion design - Study and teaching
Advertising - Fashion
Note generali: Revised ed. of the author's The fundamentals of fashion management, 2012.
Compliant with Level AA of the Web Content Accessibility Guidelines. Content is displayed as HTML full text which can easily be resized or read with assistive technology, with mark-up that allows screen readers and keyboard-only users to navigate easily.
Titolo autorizzato: The fundamentals of fashion management  Visualizza cluster
ISBN: 9781474271233 : (ebk : Bloomsbury)
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910663204203321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui