Vai al contenuto principale della pagina

Jesus consumer : reframing the debate between faith and consumption / / Michael L. Klassen



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Klassen Michael L Visualizza persona
Titolo: Jesus consumer : reframing the debate between faith and consumption / / Michael L. Klassen Visualizza cluster
Pubblicazione: Lanham : , : University Press of America, Inc., , [2014]
©2014
Descrizione fisica: 1 online resource (123 p.)
Disciplina: 123
Soggetto topico: Consumption (Economics) - Religious aspects - Christianity
Christianity and culture
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references.
Nota di contenuto: Contents; Prologue; Introduction; 1 Jesus Landlord; 2 Jesus Amish; 3 Jesus Contractor; 4 Jesus Espresso; 5 Jesus Corporate; Conclusion; Notes; References; About the Author
Sommario/riassunto: Jesus Consumer combines modern consumer research with the latest writings on historical Jesus to propose a model for contemporary consumer behavior that pays serious regard to Jesus' "consumption teachings." Klassen argues that Jesus' consumer teachings possess the greatest potential to help us effect positive change in our communities.
Titolo autorizzato: Jesus consumer  Visualizza cluster
ISBN: 0-7618-5634-X
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910789168903321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui