Vai al contenuto principale della pagina

Advertising and public memory : social, cultural and historical perspectives on ghost signs / / edited by Stefan Schutt, Sam Roberts and Leanne White



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: Advertising and public memory : social, cultural and historical perspectives on ghost signs / / edited by Stefan Schutt, Sam Roberts and Leanne White Visualizza cluster
Pubblicazione: New York : , : Routledge, , 2017
Edizione: 1st ed.
Descrizione fisica: 1 online resource (311 pages)
Disciplina: 302.23
Soggetto topico: Signs and signboards - Social aspects
Collective memory
Altri autori: RobertsSam <1978->  
SchuttStefan <1966->  
WhiteLeanne  
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references at the end of each chapters and index.
Nota di contenuto: pt. I. Social perspectives -- pt. II. Cultural perspectives -- pt. III. Historical perspectives.
Sommario/riassunto: This is the first scholarly collection to examine the social and cultural aspects of the worldwide interest in the faded remains of advertising signage (popularly known as 'ghost signs').
Titolo autorizzato: Advertising and public memory  Visualizza cluster
ISBN: 1-317-38913-1
1-315-67775-X
1-317-38912-3
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910149439503321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Serie: Routledge research in cultural and media studies ; ; 88.