Vai al contenuto principale della pagina
Titolo: | Action research for teacher candidates : using classroom data to enhance instruction / / edited by Robert P. Pelton ; foreword by Richard Sagor |
Pubblicazione: | Lanham, MD, : Rowman & Littlefield Education, 2010 |
Edizione: | 1st ed. |
Descrizione fisica: | 1 online resource (339 p.) |
Disciplina: | 370.72 |
Soggetto topico: | Action research in education |
Teachers - In-service training | |
Altri autori: | PeltonRobert P. <1966-> |
Note generali: | Description based upon print version of record. |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Nota di contenuto: | I; 1; 2; 3; II; 4; 5; 6; 7; 8; About the Contributors; About the Editor |
Sommario/riassunto: | This book has been written in the hopes of equipping teachers-in-training-that is, teacher candidates-with the skills needed for action research: a process that leads to focused, effective, and responsive strategies that help students succeed. |
Titolo autorizzato: | Action research for teacher candidates |
ISBN: | 1-282-92296-3 |
9786612922961 | |
1-60709-694-3 | |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910813785203321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |