Vai al contenuto principale della pagina

Customer satisfaction research management : a comprehensive guide to integrating customer loyalty and satisfaction metrics in the management of complex organizations / / Derek R. Allen



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Allen Danica R. <1959-> Visualizza persona
Titolo: Customer satisfaction research management : a comprehensive guide to integrating customer loyalty and satisfaction metrics in the management of complex organizations / / Derek R. Allen Visualizza cluster
Pubblicazione: Milwaukee, Wisconsin : , : ASQ Quality Press, , 2004
©2004
Descrizione fisica: 1 online resource (264 p.)
Disciplina: 658.8/343
Soggetto topico: Consumer satisfaction - Research
Customer loyalty - Research
Customer services - Quality control - Research
Customer services - Management - Research
Marketing research - Management
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Titolo autorizzato: Customer satisfaction research management  Visualizza cluster
ISBN: 600-00-4729-0
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910463096403321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui