Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | OECD |
Titolo: | Adapting Curriculum to Bridge Equity Gaps Towards an Inclusive Curriculum |
Pubblicazione: | Paris : , : OECD Publishing, , 2021 |
©2021 | |
Descrizione fisica: | 1 online resource (117 pages) |
Disciplina: | 370 |
Soggetto topico: | Education |
Sommario/riassunto: | This report takes a pragmatic look at equality, equity and inclusion in curriculum. It examines how curriculum can be adapted to meet specific needs of diverse learners, particularly vulnerable students. It also features a range of strategies which countries use to design curriculum, so that no student will be left behind. |
Titolo autorizzato: | Adapting Curriculum to Bridge Equity Gaps Towards an Inclusive Curriculum |
ISBN: | 92-64-80496-X |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910826607703321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |