Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Kalaja Paula |
Titolo: | Visualising Language Students and Teachers As Multilinguals : Advancing Social Justice in Education |
Pubblicazione: | Bristol : , : Multilingual Matters, , 2024 |
©2025 | |
Edizione: | 1st ed. |
Descrizione fisica: | 1 online resource (343 pages) |
Disciplina: | 418.0071 |
Altri autori: | Melo-PfeiferSílvia |
Sommario/riassunto: | This book fosters an awareness of multilingualism as lived or as subjectively experienced from the perspective of those involved in language education and teacher education. It illustrates how visual methods can be used to explore individual multilingualism, identify language ideologies and support professional development. |
Titolo autorizzato: | Visualising Language Students and Teachers As Multilinguals |
ISBN: | 1-80041-652-0 |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910890701403321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |