Vai al contenuto principale della pagina

Visual communication research designs / / Keith Kenney



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Kenney Keith R (Keith Raymond) Visualizza persona
Titolo: Visual communication research designs / / Keith Kenney Visualizza cluster
Pubblicazione: New York : , : Routledge, , 2009
Descrizione fisica: xvii, 289 p. : ill
Disciplina: 302.2/22
Soggetto topico: Research - Methodology
Visual communication - Research
Visual communication
Classificazione: 05.38
Note generali: Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references (p. [267]-283) and index.
Nota di contenuto: Like an espresso but without the insomnia -- Putting your best "cyberface" forward -- I don't want to talk about it; I want to draw it! -- Reach out and hug someone -- We shall act and overcome, together -- Working for two universities 5,000 miles apart -- Traditions are group efforts to prevent the unexpected -- That story's ridiculous; look, here's what happened -- Everything you wanted to know, but were powerless to ask / David Weintraub -- Sex on TV : a content interpretive analysis.
Titolo autorizzato: Visual communication research designs  Visualizza cluster
ISBN: 1-281-93122-5
0-203-93101-7
9786611931223
1-135-85927-2
1-135-85926-4
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910788480903321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui