Vai al contenuto principale della pagina

Brand NFL : Making and Selling America's Favorite Sport / / Michael Oriard ; with a new afterword by the author



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Oriard Michael <1948-> Visualizza persona
Titolo: Brand NFL : Making and Selling America's Favorite Sport / / Michael Oriard ; with a new afterword by the author Visualizza cluster
Pubblicazione: Chapel Hill [N.C.] : , : University of North Carolina Press, , 2010
Baltimore, Md. : , : Project MUSE, , 2013
©2010
Edizione: [New ed.]
Descrizione fisica: 1 online resource (343 p.)
Disciplina: 796.332/64
796.332640973
Soggetto topico: Football - United States - Management
Football - United States - Marketing
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: The creation of the modern NFL in the 1960's -- No freedom, no football -- The end of the Rozelle era -- The new NFL -- Football as product -- Football in black and white.
Sommario/riassunto: Professional football today is an
Titolo autorizzato: Brand NFL  Visualizza cluster
ISBN: 979-88-9313-014-0
979-88-908403-5-6
1-4696-0499-X
0-8078-9965-8
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910807948303321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui