Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Isenberg Eric |
Titolo: | Impacts of comprehensive teacher induction : results from the second year of a randomized controlled study : executive summary / / Eric Isenberg [and seven others] |
Pubblicazione: | [Washington, D.C.] : , : National Center for Education Evaluation and Regional Assistance, Institute of Education Sciences, U.S. Department of Education, , [2009] |
Descrizione fisica: | 1 online resource (xxix, 2 pages) : illustrations |
Soggetto topico: | Teacher orientation - United States - Evaluation |
Mentoring in education - United States | |
First year teachers - In-service training - United States | |
Teacher turnover - United States - Prevention | |
Note generali: | Title from title screen (viewed on Mar. 31, 2014). |
"August 2009." | |
"NCEE 2009-4073." | |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references (pages R-1 - R-2). |
Altri titoli varianti: | Impacts of comprehensive teacher induction |
Titolo autorizzato: | Impacts of comprehensive teacher induction |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910699274703321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |