Vai al contenuto principale della pagina

Social change and the coming of post-consumer society : theoretical advances and policy implications / / edited by Maurie J. Cohen, Halina Szejnwald Brown and Philip J. Vergragt



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: Social change and the coming of post-consumer society : theoretical advances and policy implications / / edited by Maurie J. Cohen, Halina Szejnwald Brown and Philip J. Vergragt Visualizza cluster
Pubblicazione: Abingdon, Oxon ; ; New York, N.Y. : , : Routledge, , 2017
Descrizione fisica: 1 online resource (247 pages) : illustrations, tables
Disciplina: 306.3
Soggetto topico: Consumers
Consumption (Economics) - Social aspects
Social change
Altri autori: BrownHalina Szejnwald  
CohenMaurie J  
VergragtPhilip  
Note generali: Includes index.
Nota di contenuto: pt. I. Consumption and social change : an introductory discussion and synthetic framework -- pt. II. Niches of social innovation -- pt. III. Post-consumerist transitions -- pt. IV. Social change toward post-consumer society.
Titolo autorizzato: Social change and the coming of post-consumer society  Visualizza cluster
ISBN: 1-315-63016-8
1-317-24621-7
1-317-24620-9
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910815360103321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Serie: Routledge studies in sustainable development.