Vai al contenuto principale della pagina

Designing the editorial experience : a primer for print, Web, and mobile / / Sue Apfelbaum and Juliette Cezzar



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Apfelbaum Sue Visualizza persona
Titolo: Designing the editorial experience : a primer for print, Web, and mobile / / Sue Apfelbaum and Juliette Cezzar Visualizza cluster
Pubblicazione: Beverly, Massachusetts : , : Rockport Publishers, , 2014
©2014
Edizione: 1st edition
Descrizione fisica: 1 online resource (227 p.)
Disciplina: 686.2/2
Soggetto topico: Magazine design
Newspaper layout and typography
Graphic arts (Typography)
Electronic publications - Design
Web sites - Design
Classificazione: DES001000DES007030DES007050
Persona (resp. second.): CezzarJuliette
Note generali: Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Sommario/riassunto: In a world of media that seems to be ever-changing, how do we define a newspaper, magazine or journal? Are we drinking our morning coffee on a Sunday as we sit down and read our newstablet? Look around any doctor’s office waiting room and you will find two people reading the same magazine, one holding the paper version, another on their phone.
Titolo autorizzato: Designing the editorial experience  Visualizza cluster
ISBN: 1-62788-049-6
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910811625803321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui