Vai al contenuto principale della pagina

The role of the media in promoting and reducing tobacco use [[electronic resource] ] : executive summary



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: The role of the media in promoting and reducing tobacco use [[electronic resource] ] : executive summary Visualizza cluster
Pubblicazione: [Bethesda, Md.] : , : U.S. Dept. of Health and Human Services, National Institutes of Health, National Cancer Institute, , [2008]
Descrizione fisica: 1 online resource (ix, 22 pages) : illustrations
Soggetto topico: Tobacco use - Health aspects
Advertising - Tobacco
Cigarettes - Marketing
Smoking in motion pictures
Note generali: Title from PDF title screen (Cancer.gov, viewed Dec. 17, 2009).
"June 2008."
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references (pages 21-22).
Altri titoli varianti: Role of the media in promoting and reducing tobacco use
Titolo autorizzato: The role of the media in promoting and reducing tobacco use  Visualizza cluster
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910699219103321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Serie: NCI tobacco control monograph series ; ; 19.