Vai al contenuto principale della pagina

Handbook of consumer behavior, tourism, and the internet / / Juline E. Mills, Rob Law, editors



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: Handbook of consumer behavior, tourism, and the internet / / Juline E. Mills, Rob Law, editors Visualizza cluster
Pubblicazione: Binghamton, N.Y. : , : Haworth Hospitality Press, , 2004
Descrizione fisica: 1 online resource (333 p.)
Disciplina: 910/.68/8
Soggetto topico: Tourism - Computer network resources
Tourism
Internet marketing
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Altri autori: LawRob  
MillsJuline E  
Note generali: "Co-published simultaneously as Journal of travel & tourism marketing, volume 17, numbers 2/3, 2004."
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: section 1. Online travel consumer search behavior -- section 2. Travel website user characteristics -- section 3: Perception and quality of online lodging and travel brands -- section 4. E-complaint behavior -- section 5. Website design and development in travel and tourism -- section 6. Website evaluation in hospitality and tourism.
Titolo autorizzato: Handbook of consumer behavior, tourism, and the internet  Visualizza cluster
ISBN: 0-203-06261-2
1-136-42912-3
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910463053903321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui