Vai al contenuto principale della pagina

Maya Python for Games and Film : a Complete Reference for the Maya Python API / / editors, Trowbridge, Ryan



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Mechtley Adam Visualizza persona
Titolo: Maya Python for Games and Film : a Complete Reference for the Maya Python API / / editors, Trowbridge, Ryan Visualizza cluster
Pubblicazione: Boca Raton, FL : , : CRC Press, , 2011
Edizione: First edition.
Descrizione fisica: 1 online resource (409 p.)
Disciplina: 794.8/1526
Soggetto topico: Computer games - Programming
Python (Computer program language)
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Persona (resp. second.): TrowbridgeRyan
Note generali: Includes index.
Nota di contenuto: pt. 1. Basics of Python and Maya -- pt. 2. Designing Maya tools with Python -- pt. 3. Maya Python API fundamentals.
Sommario/riassunto: "Maya Python for Games and Film is the first book to focus exclusively on how to implement Python with Maya. Written by trusted authorities in the field, this in-depth guide will help you master Maya Python, whether you're a seasoned technical artist looking to make the transition from MEL to Python or an aspiring artist not wanting to scramble for information."--Provided by publisher.
Titolo autorizzato: Maya Python for Games and Film  Visualizza cluster
ISBN: 0-429-09919-3
1-283-34292-8
9786613342928
0-12-378579-0
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910456676503321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui