Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Mechtley Adam |
Titolo: | Maya Python for Games and Film : a Complete Reference for the Maya Python API / / editors, Trowbridge, Ryan |
Pubblicazione: | Boca Raton, FL : , : CRC Press, , 2011 |
Edizione: | First edition. |
Descrizione fisica: | 1 online resource (409 p.) |
Disciplina: | 794.8/1526 |
005.133 | |
Soggetto topico: | Video games - Programming |
Python (Computer program language) | |
Persona (resp. second.): | TrowbridgeRyan |
Note generali: | Includes index. |
Nota di contenuto: | pt. 1. Basics of Python and Maya -- pt. 2. Designing Maya tools with Python -- pt. 3. Maya Python API fundamentals. |
Sommario/riassunto: | "Maya Python for Games and Film is the first book to focus exclusively on how to implement Python with Maya. Written by trusted authorities in the field, this in-depth guide will help you master Maya Python, whether you're a seasoned technical artist looking to make the transition from MEL to Python or an aspiring artist not wanting to scramble for information."--Provided by publisher. |
Titolo autorizzato: | Maya Python for Games and Film |
ISBN: | 1-4987-1757-8 |
0-429-09919-3 | |
1-283-34292-8 | |
9786613342928 | |
0-12-378579-0 | |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910816951903321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |