Vai al contenuto principale della pagina

Mass marketing and consumer fraud [[electronic resource] ] : background, issues and data / / Martin A. Parham, editor



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: Mass marketing and consumer fraud [[electronic resource] ] : background, issues and data / / Martin A. Parham, editor Visualizza cluster
Pubblicazione: New York, : Nova Science Publishers, c2010
Descrizione fisica: 1 online resource (151 p.)
Disciplina: 364.16/3
Soggetto topico: Marketing - United States
Fraud - United States
Consumer protection - Law and legislation - United States
Altri autori: ParhamMartin A  
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: Consumer Fraud and Identity Theft Complaint Data, January-December 2007 / Federal Trade Commission -- Mass-Marketing Fraud : A Report to the Minister of Public Safety of Canada and the Attorney General of the United States, March 2008.
Titolo autorizzato: Mass marketing and consumer fraud  Visualizza cluster
ISBN: 1-61728-443-2
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910791823903321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Serie: Criminal justice, law enforcement and corrections.