Vai al contenuto principale della pagina

Real-time communication etiquette for communicating with customers with disabilities [[electronic resource]]



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: Real-time communication etiquette for communicating with customers with disabilities [[electronic resource]] Visualizza cluster
Pubblicazione: Morgantown, WV : , : U.S. Dept. of Labor, Office of Disability Employment Policy, Job Accommodation Network, , [2010]
Descrizione fisica: 1 online resource (6 pages)
Soggetto topico: Customer services - United States
Customer relations - United States - Management
People with disabilities - Psychology
Business etiquette
Note generali: Title from title screen (viewed on Sept. 26, 2011).
"Updated 03/24/10."
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references (page 5).
Titolo autorizzato: Real-time communication etiquette for communicating with customers with disabilities  Visualizza cluster
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910700879603321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui