Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Gobble Troy |
Titolo: | Pathways to proficiency : implementing evidence-based grading / / Troy Gobble [and three others] |
Pubblicazione: | Bloomington, Indiana : , : Solution Tree Press, , [2017] |
�2017 | |
Descrizione fisica: | 1 online resource (xiii, 160 pages) : illustrations |
Disciplina: | 371.272 |
Soggetto topico: | Grading and marking (Students) |
Educational tests and measurements - Methodology | |
Persona (resp. second.): | GobbleTroy |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Nota di contenuto: | ch. 1. Preparation -- ch. 2. Incubation -- ch. 3. Insight -- ch. 4. Evaluation -- ch. 5. Elaboration. |
Sommario/riassunto: | This book provides the pathway for implementing evidence-based grading practices in schools through a straightforward, five-phase creative model. |
Titolo autorizzato: | Pathways to proficiency |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910819195503321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |