Vai al contenuto principale della pagina

Multimodal metaphor and metonymy in advertising / / Paula Pérez Sobrino, Universidad Politécnica of Madrid



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Pérez Sobrino Paula Visualizza persona
Titolo: Multimodal metaphor and metonymy in advertising / / Paula Pérez Sobrino, Universidad Politécnica of Madrid Visualizza cluster
Pubblicazione: Amsterdam, [Netherlands] ; ; Philadelphia, [Pennsylvania] : , : John Benjamins Publishing Company, , 2017
©2017
Descrizione fisica: 1 online resource (233 pages) : illustrations
Disciplina: 808.032
Soggetto topico: Metaphor
Metonyms
Advertising - Language
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: Scope of and need for this book -- Theoretical models to explore multimodal meaning -- An integrated approach to the study of multimodal metaphor and metonymy -- Facing methodological challenges -- Metonymy and metonymic complexes -- Metaphor and metaphoric complexes -- Figurative complexes in advertising: a corpus-based account -- A cross-cultural investigation into the comprehension of multimodal -- Metaphor-metonymy combinations in advertising -- Closing notes.
Titolo autorizzato: Multimodal metaphor and metonymy in advertising  Visualizza cluster
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910796513903321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui