Vai al contenuto principale della pagina

Critiquing social marketing's approaches to address social change agendas : issues, challenges and debates about inclusion / / guest editors, Josephine Previte and Linda Brennan



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: Critiquing social marketing's approaches to address social change agendas : issues, challenges and debates about inclusion / / guest editors, Josephine Previte and Linda Brennan Visualizza cluster
Pubblicazione: [Place of publication not identified] : , : Emerald Publishing Limited, , 2017
©2017
Descrizione fisica: 1 online resource (117 pages) : illustrations
Disciplina: 658.8
Soggetto topico: Social marketing
Persona (resp. second.): PreviteJosephine
BrennanLinda
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references at the end of each chapters.
Titolo autorizzato: Critiquing social marketing's approaches to address social change agendas  Visualizza cluster
ISBN: 1-78743-428-1
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910795081003321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui