LEADER 01214nam2-2200397---450- 001 990002772040203316 005 20090930102507.0 010 $a88-464-6022-7 035 $a000277204 035 $aUSA01000277204 035 $a(ALEPH)000277204USA01 035 $a000277204 100 $a20060703d2004----km-y0itay50------ba 101 0 $aita 102 $aIT 105 $ay|||z|||001yy 200 1 $a<> visibilità mediata del potere$ei presupposti teoretici della comunicazione$fEnrico Escher 210 $aMilano$cAngeli$d2004 215 $a222 p.$d23 cm 225 2 $aFilosofia$v165 410 0$1001000330763$12001$aFilosofia$v, 165 606 0 $aOpinione pubblica 606 0 $aPotere 676 $a303.38 700 1$aESCHER,$bEnrico$0498653 801 0$aIT$bsalbc$gISBD 912 $a990002772040203316 951 $aII.1. Coll. 90/ 4(XV B 1423)$b188952 L.M.$cII.1. Coll.$d00126650 959 $aBK 969 $aUMA 979 $aPAOLA$b90$c20060703$lUSA01$h1717 979 $aPAOLA$b90$c20060703$lUSA01$h1722 979 $aANNAMARIA$b90$c20090914$lUSA01$h1435 979 $aANNAMARIA$b90$c20090930$lUSA01$h1025 996 $aVisibilità "mediata" del potere$9734045 997 $aUNISA