LEADER 01249nam--2200397---450- 001 990000343160203316 005 20090112090533.0 010 $a88-464-2534-0 035 $a0034316 035 $aUSA010034316 035 $a(ALEPH)000034316USA01 035 $a0034316 100 $a20010220d2001----km-y0itay0103----ba 101 0 $aita 102 $aIT 105 $a||||||||001yy 200 1 $a<> psiche del consumo$econsumatori, desiderio e identità$fGiovanni Siri$g[prefazione Giampaolo Fabris] 210 $aMilano$cFranco Angeli$dcopyr. 2001 215 $a224 p.$d23 cm 225 2 $aImpresa, comunicazione, mercato$v33 410 0$12001$aImpresa, comunicazione, mercato$v33 606 $aConsumo$xAspetti psicologici 676 $a306.3 700 1$aSIRI,$bGiovanni$0116218 801 0$aIT$bsalbc$gISBD 912 $a990000343160203316 951 $a306.3 SIR 1 (IRA 15 1039)$b156379 L.M.$cIRA$d00070670 959 $aBK 969 $aUMA 979 $aTAMI$b40$c20010220$lUSA01$h1227 979 $aTAMI$b40$c20010221$lUSA01$h1224 979 $c20020403$lUSA01$h1642 979 $aPATRY$b90$c20040406$lUSA01$h1624 979 $aRSIAV1$b90$c20090112$lUSA01$h0905 996 $aPsiche del consumo$9507316 997 $aUNISA