LEADER 01303nam0 22003131i 450 001 UON00379332 005 20231205104519.733 010 $a978-88-548-3034-9 100 $a20100323d2010 |0itac50 ba 101 $aeng 102 $aIT 105 $a|||| 1|||| 200 1 $aAdvertising across cultures$ea linguistic-semiotic analysis of British and Italian TV commercials$fNicola Borrelli$gpreface by Rosa Maria Bollettieri Bosinelli 210 $aRoma$cAracne$d2010 215 $a427 p.$d24 cm. 410 1$1001UON00284516$12001 $aAIO$v571 606 $aPUBBLICITA' TELEVISIVA$xStudi interculturali$3UONC093427$2FI 606 $aPUBBLICITA' TELEVISIVA$xGran Bretagna$3UONC093428$2FI 606 $aPUBBLICITA' TELEVISIVA$xItalia$3UONC093429$2FI 620 $aIT$dRoma$3UONL000004 676 $a659$cPubblicità e relazioni pubbliche$v21 700 1$aBORRELLI$bNicola$3UONV196337$0271667 712 $aAracne$3UONV270475$4650 801 $aIT$bSOL$c20240220$gRICA 899 $aSIBA - SISTEMA BIBLIOTECARIO DI ATENEO$2UONSI 912 $aUON00379332 950 $aSIBA - SISTEMA BIBLIOTECARIO DI ATENEO$dSI Angl VIII 0523 $eSI DA 2688 5 0523 996 $aAdvertising across cultures$91356262 997 $aUNIOR